ipe

i want the moment to be real

Publicerad 2009-07-30 19:45:27 i Allmännt

Imorgon är det Fredag. sista dagen av första jobbarveckan
Det har gått bra att jobba, även om jag är uppe före tuppen varje dag. och jag är inte en morgonmänniska. Jag är helt slut i kroppen och börjar längta efter sängen såfort jag kliver igenom dörren här hemma.

Imorgon blir det iaf; Jobba > Hem och hets-städa hela huset > Ta ngn vettig buss till stan, säkert 17.15 om det inte går ngn vid sextiden för att det är sommar jag vet nte > Fara på ica och hämta ut min nya mobil > Fixa mig inför kvällen > Ha trevligt med lite trevliga människor > Sova hos mamma
Sen får jag sova läääänge på lördag, ta bussen tillbaka till kus, och sen någon gång kommer pappa och tyra hem, och då är jag inte ensam längre. fan. första kvällen kännde jag mig verkligen ensam, men nu vill jag inte att dom kommer hem. fan va jobbigt att dela huset emd dom oxå. aja jag överlever förhoppningsvis. nu kan jag iaf fara ut och övningskära litemera eftersom jag typ längtar efter att kära bil =)

hm kanske ska bjuda på en bild denna dag oxå;


en till random-blomm-blid. yay
detta bara för att inläggen ska se mindre tråkiga ut =)

Kommentarer

Postat av: LINA

Publicerad 2009-07-31 16:56:29

tagga bära sista delen av veden på söndag? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela