ipe

run away

Publicerad 2009-12-16 16:02:43 i Allmännt

jag säger bara en sak om dagen
FY FAN SÅ FÖRBANNAT JÄVLA KALLT ?!?!?!? hur fan är det änkt att vi ska överleva vintern ?
annars är jag 3 lektioner och 1 betygsnack ifrån jullov. FY FAN VAD BRA DET KÄNNS!

ikväll blir det att dra till lina med henne emma och viki, och där blirdet nyårsplanering, ph och matteläxa ! chill med tjejerna helt enkelt !



och förövrigt ska jag berätta om en sak som gör mig så jävla förbannad.

Och det är när man kommer hem från skolan och är pissnödig som fan, sen ska man låsa upp dörren och sen ligger det EN JÄVLA MASSA POST framför fötterna som typ far ut i trapphuset då man öppnar dörren, sen måste man fixa DET innan man kan gå på toaletten fast man håller på att kissa på sig ! FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela