ipe

måndag-natts-underhållning

Publicerad 2009-12-28 23:15:43 i Isabell

SENASTE:

1. Dryck: apelsin juice
2. Telefonsamtalet: chrille HAHAHAHAH hoppas natta läser detta
3. SMS: natta
4. Sång du lyssnade på: bra fråga!
5. Gången du grät: hm grät säkert av skratt ngn gång igår

HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: hm jå
7. Har någon varit otrogen mot dig: nejnej
8. Varit kär: tyvärr
9. Förlorat någon speciell person: ja det harjag
10. Varit deprimerad: beror på
11. Varit så trött att du somnat sittandes: säkert

DINA TRE FAVORITFÄRGER:

12. Röd
13. Svart
14. Grå

I ÅR HAR DU:

15. Lärt känna en ny vän: jajemen =)
16. Fått ditt hjärta krossat: jajemen =)
17. Skrattat så att du har börjat gråta: jajemen =)
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: hm. beror på
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: det har jag vetat länge
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: jajemen =)
21. Kysst en kompis: jajemen=)

BLANDAT:

22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat : kanske 50%
23. Hur många barn vill du ha: 2 är ganska lagom
24. Har du några husdjur: zakke=)
25. Vill du ändra ditt namn: börjar mera och mera acceptera isabell
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: minns inte
27. Vilken tid vaknade du idag: typ halv 2
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: umgicks med trevligt folk och var en aning berusad
29. Någonting som du längtar till: Nyårsafton
30. Senaste gången du träffade din pappa: lördags
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: mitt kärleksliv
32. Vad lyssnar du på just nu: musik
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: jajjemen
34. Vad gör dig irriterad just nu: nja är typ irriterad på allt haha

OM DIG:

36. Vad är ditt namn: Isabell Lydia Margareta Pettersson
37. Singel/upptagen: Singel
38. Stjärntecken: Lejon
39. Kille eller tjej: Tjej
40. Grundskola: Kusmark & Kåge
41. Gymnasie: Balder
42. Högskola: det får framtiden tala om
43. Hårfärg: darkbrown
44. Långt eller kort: för kort
45. Längd: för lång
46. Vad gillar du gällande dig själv: mina ögon kanske =)
47. Piercings: tyvärr
48. Tattoos: nej men när jag fyllt 18 dåjävlar
49. Höger eller vänster: Höger

DIN FÖRSTA:

51. Operation: ingen alls
52. Piercing: bara hål i öronen
53. Tatueringen: .......
54. Bästa vän: våran katt
55. Sporten du spelade: fotboll
56. Husdjur: Rocky=)
57. Vaccination du minns: tror du jag vet vad jag är vaccinerad för?
58. Konsert: Aqua @ skellefteå festivelen
59. Förälskelse: heheh jagvet inte
60. Alkohol du drack: dont remember

JUST NU:

61. Äter du: min ring
62. Dricker du: inget
63. Är du på väg att: klicka upp den blinkande msn-rutan
64. Lyssnar du på: musik och mina tankar
65. Väntar du på: att jag ska pallra mig till sängen
66. Vill du ha barn: inte nu
67. Vill du gifta dig: inte nu...
68. Karriär i åtanke: drömmen skulle vara fotograf

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?


69. Läppar eller ögon: ögon
70. Kramar eller pussar: båda ju :]
71. Kortare eller längre: lääängre
72. Yngre eller äldre: äldre
73. Romantisk eller spontan: spontan
74. Snygg mage eller snygga armar: armar typ
75. Tatueringar eller piercingar: tatueringar
76. Känslig eller inte: hård på utsidan, mjuk innuti
77. Ragg eller förhållande: hahah jag har inte så stor erfarenhet av förhållanden
78. Bråkstake eller tveksam: alla tjejer gillar badboys

HAR DU NÅGONSIN:

79. Kysst en främling: kanske det kanske
80. Gjort något sjukt spontant: japppp
81. Tappat glasögon eller linser: har inga
82. Haft sex på första dejten: dejt och dejt hahahah men nä
83. Krossat någons hjärta: kanske
84. Har någon krossat ditt hjärta: ja
85. Har du blivit arresterad:inte det
86. Dissat någon: jaaaa
87. Gråtit när någon dött: ja.
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): nej =)

TROR DU PÅ:

89. Dig själv: det gör jag
90. Mirakel: nej det görjag inte
91. Kärlek vid första ögonkastet: utan tvekan
92. Himlen: nejnej
93. Tomten: klart jag gör :]
94. Att kyssas på första dejten: ja =)
95. Änglar: hah nää..

SVARA ÄRLIGT:

97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: nej!
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: om man verkligen vill
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: vännerna <3
100. Att publicera det här är din 100 sanning: lovar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela