ipe

listen to you heart

Publicerad 2009-12-01 21:58:58 i Allmännt



x Hyffsat mkt snö och oplogade gator då man cyklade till skolan. jag var glad
x Lyckat matteprov, jag blev glad på riktigt =)
x Köpt den dyraste julklappen jag ngnsin köpt till ngn, men det är han värd
x Skell förlorade mot övikstattarna, jävla bajsmodo. .... ....
x Fysikläxan bortgjord, duktigt pucko
x Snart lägga mig i min säng. undrar om man kan somna tidigt denna kväll..... man kan ju iaf hoppas.....


hahahahahah fyfan va ful bild.
men paint var måttet på min kreativitet atm


Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-12-02 06:38:35

Jag gillar paint...:$

Postat av: random dude

Publicerad 2009-12-02 20:49:20

jag älskar paint :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela