ipe

let it rain

Publicerad 2009-12-14 17:25:29 i Allmännt



jag är typ förkyld och det är inte nice
men jag hoppas typ att det håller i sig till nästan vecka (och att det blir värre) så jag får tillbringa julafton i mitt rum under mit täcke ist. jag gillar inte att fira jul hos pappa =)

somnade iaf vid 3 efter ett trevligt telefonsmatal (natta är den skyldiga) , så har inte varit piggaste fisken i skålen idag. Det mesta har jävlats, eller iaf sista lektionen, hehe.
Ikväll blir det att chilla och enbart chilla. duschen (varmt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) och sen paradise hotel (typ bästa/mest underhållande programet ever !). sen krypa ner i min säng med 2 täcken och SOVA

men måset hinna smaka min philadelphiaglass oxå.
AHHHHHHHHHHHHH

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela