ipe

JULAFTON

Publicerad 2009-12-24 23:20:12 i Allmännt


pengar, presentkort på hm, fransk-manikyr-nagellack, bodylotion, 3 böcker (Bara inte du, Känslan av att hoppa, och en om LONDON) och ett fint armband från Thomas Sabo

Ovan är altså mina julklappar! Är jättenöjd med dom !

Annars vet jag inte riktigt vad jag ska säga om dagen. upp och ner. omtumlande. allt från trevliga spel/lekar med släkten till jobbiga och stresiga stunder. aja, jag överlevde, och nu väntar bara roligare saker =)
Imorgon ska jag, johanna, jenny, mattias och mamma fira jul hos mormor och morfar. Ska bli jäätteroligt att se min stockholmssyster igen, det var ju ett halvår sen sist =)

Kommentarer

Postat av: tomten

Publicerad 2009-12-25 01:17:41

jag fick också en london-bok, börjar typ närma sig nu :O helt sjukt...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela