ipe

JULAFTON TVÅ

Publicerad 2009-12-26 14:50:55 i Allmännt


2 ringar (en från hm, en från snö), superfin klänning från biobok (som jag ska lämna tillbaka eftersom den satt JÄTTEKONSTIGT), strumpbyxor, mysig röd morgonrock, triss (vinst 25:-), 2 biocheckar, presentkort hm, träningskort aerobicsstudion, pengar, valfritt klädesplagg på shoppningrunda =)

Detta var alttså resten av mina julklappar!

Som jag fått från min moders sida! Spernöjd med alla dom oxå =) Vi for altså till mormor och morfar igår (därför ingen uppdatering). Det var supermysigt!
Idag när jag och mamma kom tillbaka hem for vi förbi på solbacken och köpte 2 nya tv! en 42' till vardagsrumet och en 32' till mitt rum :] mamma är ganska bra !

Nu ska jag käka, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela