ipe

jag gillar paint

Publicerad 2009-12-06 20:53:07 i Allmännt

Andra advent idag och vi är en bit in i dacember. sjukt

Nu är det iaf bara 2 skolveckor som kvarstår innan jullovet (det gröna området). Känns skönt med lov snart, men nog kommer man hinna klaga några gånger till .

Nästa helg är det lucia (gult område), och då ska det väl hända ngra roligheter om allt går som planerat !, och helgen efter denna ska man väl bara sitta och proppa i sig så mkt julgodis som möjligt för att fira att skolan är slut.
Sedan den 24 december är det julafton (omg! rött område) vilket innebär slaveri hela dagen och vara så jävla less på småkusinerna så man vill spy på kvällen. denna dag fyller även min hund 10 år <3
Men det jag längtar till mest av allt är nyårs (blått, men det kanske ni förstog ?!?). FYFAN vad kul. ska bli bästa nyårs i hela mitt liv. längtar !!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-06 21:14:13

NYÅRS FÖR FAN

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela