ipe

jag atm

Publicerad 2009-12-19 22:17:19 i Isabell



Nämn något som gjorde dig glad igår:
Vara med mina vänner<3
Vad gjorde du kl 08 imorse:
Jag SOV!
Vad gjorde du för 15 min sedan:
Kollade film=)
Det sista du sa högt:
Ensam hemma så GARANTERAT sjöng jag
Det senaste någon sa till dig:
"Hejdå!"
Vad har du druckit idag:
Vatten, Julmust, Mjölk
Vad var det senaste du åt:
Popcorn
Vad var det senaste du köpte:
Hmm... minns inte!

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun

Vad är det för väder hos dig nu: Är inomhus, vetinte (A)

Godaste glassmaken: MINT

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, utan tvekan

Sover du tungt: För det mesta

Drömmer du mardrömmar: Det händer

Trivs du med ditt jobb: Hm ja=)

Favoritklädsel: Strumpbyxor, långt linne, skjorta och ett skärp på det!

Vad ser du om du tittar till höger: 1,5 l julmustflaska

Vad gör dig glad just nu: Mina vänner!
Vad ska du göra härnäst: Fortsätta se filmen!

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Typ, inget? uttråkad (därför jag gör detta...)

Favoritgodis: Lakrits eller Choklad

Kläder just nu: Mjukisbyxor & tshirt & varm filt

Sommarplaner: UTOMLANDS och massa skoj med vänner

Hur många kuddar sover du med: 3 eller fler

Spelar du något instrument: Nope men jag tycker det är kul!

Morgon eller nattmänniska: Typ inget men mera natt
Vad är viktigast för dig: Att folket jag bryr mig om mår bra

Är du kittlig: heheheheh näeeeee (A)

Snarkar du: Nope !

Stjärntecken: Lejon ;)

Äckligaste insekten: Tusenfotingar och larver och maskar OSV FYFAAAAN

Längtar du mest efter just nu: NYÅRSAFTON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela