ipe

"don't stop believing"

Publicerad 2009-12-19 15:03:04 i Allmännt

gårdagkvällen blev jättetrevlig
natta sara viktor bina och fia var här =) blev film och mys och snakk och prommis osv !
sara och natta sov här, och fick jag övningsköra och skjutsa hem nata. det var FAN läskigt, första gången jag kärde med ngn annan än pappa&tyra i bilen.
ikväll ska jag och min kära familh till binas familj på glöggkväll. så blir chill med bina ! och glögg säger man ju aldrig nej till !

Snart är det förfan julafton och det känns bara, konstigt.

har inet det minsta julstämmnig och detta känns bara jobbigt. bara en jävla massa extraarbete och äcklig mat och uppstressade människor. måste till stan någon dag, typ måndag eller tisdag, för att köpa dom sista julklapparna. hm måste väl försöka tvinga med ngn om jag inte vill gå själv..

bild från förra året då min älskade kamera just blev min

Kommentarer

Postat av: binis emo

Publicerad 2009-12-19 17:19:49

men du lämnade mig ensam på glöggkvällen bööölcutcut

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela