ipe

close your eyes, clear your heart

Publicerad 2009-12-02 16:08:05 i Allmännt


Andra december
Jag fattar inte att julen närmar sig.
Inte för att jag längtar till julafton precis, tvärt om. Det är mycket som inte kommer vara sig likt denna jul. Speciellt strax efter.
Iaf längtar jag mest till jullovet och ledigheten. Att få känna att man inte MÅSTE göra något speciellt. FY FAN va skönt det kommer bli!

Denna dagen har inte varit så speciell.
Förutom att jag typ varit känslomässigt rubbad (inte för att det är ovanligt men) och att vi nu fått svinsprutan. Det känndes verkligen ingenting. Man brukar ju säga att man inte känner sprutor fast man gördet, men denna känndes VERKLIGEN inte. Det var iaf tur ! Men jag kan nästan slå vad om att jag kommer ha ont i armen imorgon eller bli sjuk ! (Y)

Kommentarer

Postat av: BLOGGFJI

Publicerad 2009-12-02 18:42:32

haha taaack! det där behövde jag just nu <3 :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela