ipe

another time, another life

Publicerad 2009-12-05 13:24:03 i Allmännt

Tjo.
Gårdagskvällen blev riktigt mysig och barnen var mkt snälla. Jag somnade på slutet ett tag men det behöver vi inte snakka om =) Sedan kom man hem och såklart var det omöjligt att sova då. Somnade ungefär halv 5 och det är inte värt eftersom jag vaknade inte förän vid halv 1 idag.
Frågan är bara vad man ska hitta på idag. Förmodligen ingenting, blir att chilla här i min säng typ. Sen vet jag inte vad som händer sen ikväll om det blir ngt ? har inte hört ngt men ja... jag klarar iaf inte av att vara här i kusmark så om allt går åt helvette får jag väll sitta ensam på en parkbänk hela kvällen. ring om du vill joina mej.
Näemen det ska väl inte hända (förhoppningsvis).



Ha ett fint liv ute i snön.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela