ipe

UMEUMEUMEUMEUMEUMEUME

Publicerad 2009-08-09 13:36:22 i Kläder & Shopping

Jag VARNADE er bloogäsare för dålig uppdatering nu när jag är hos pappa.
och det har ni fått se prov på denna vecka !



Ihelgen har iaf jag, viccan, pappa & tyra tillbringat helgen i umeå. jag gillar vanligvis inte att fara med husbilen, men det var riktigt trevligt, men det berodde väl på att viccan följde med <3 riktigt kul att vara med dig igen :)
Vi har bland annat gått på nolia, gått på stan, plattat håret utomhus från ngt random-uttag (A), sett baksmällan på bio, käkat godis, tältat, chillat i parker, spanat på pojkar, gått flera gånger efter skolgatan som är lååååång, skrattat, snakkat och haft det allmännt bra =)
Tack för denna helg <3

Nu ska ni få se vad jag har shoppat;


1. ÄNTLIGEN HAR JAG KÖPT (minns inte vars)
2. gråa knästrumpor, värmeskyddande-medel & armband (HM, nolia, nolia)
3. mörkmörkmörkmörk blåa (nästan svarta) jeans (the store/cheep monday)
4. stor mysig tröja (HM)
5. inflames t-shirt, och ja jag gillar dom (nolia)
6. randig tröja (JC)

Kommentarer

Postat av: heeeeeelo

Publicerad 2009-08-10 16:08:24

så helvets snygga converse.. ge mig..

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-08-10 17:21:41

FATTAR DU HUR AVIS JAG ÄR PÅ DINA CONVERSE?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela