ipe

saft, saft, hallonsaft, bättre saft har ingen haft

Publicerad 2009-08-01 17:45:32 i Allmännt

igår tillbringade jag kvällen i stan
och jag ver emd underbart trevliga personer. viktoria lina johanens johan emil & joel. det blev lite blandade aktiviteter som att cykla i skogen, elda, chilla och brottas. även att försöka få pojkarna att inte riva lägenhete helt. iaf inte kolla i ALLA garderober och prova ALLA mina kläder. men sånt är livet ;)

ikväll kommer bina och hennes familj på middag

jag är hungrig så det ska bli gott med mat. jättegott. och vi ska käka grillat och potatisgratäng och jag älskar potatisgratängs å mkt så jag skulle kunna leva ENBART på det. nästan (A)



detta är min mys-kompis. han är kramgo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela