ipe

RUBRIKSKUB

Publicerad 2009-08-28 13:02:49 i Allmännt

jag vill typ lära mig ? :O ^^

Jag är altså i kusmark denna helg

vi får se vad som händer. om det händer något kul eller om jag bara kommer sitta inlås i källaren varje dag och varje natt. våran internet hos pappa är helt cp så vet inte om jag/pappa kommer kunna fixa det. ingen av oss är spec duktiga. iaf så sitter ja hos mamma nu så därför jag kan blogga.

Idag har jag haft två lektioner. webbdesign och idrott. fredagar är JÄVLIGT chill må jag säga. me like. ikväll har jag ingen aning vad som händer. åh palla att inet ha ngra planer.


saft

Kommentarer

Postat av: johan

Publicerad 2009-08-30 23:04:44

fiksaa innternet!!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela