ipe

maybe someday

Publicerad 2009-08-15 12:07:58 i Allmännt

DET ÄR LÖRDAG OCH KLOCKAN ÄR 12.00
vad ska man hitta på nu riktigt? gå ut och fota känns lockande, även att lägga sig och läsa, men ävan att sitta kvar och chilla vid datorn. hm det blir svårt att bestämma=)

Vaknade iaf i morse i nattas brorsas säng (HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA xD ni kan vara lugna för natta och bina sov även där, och sandra på golvet) kvällen igår blev mkt chill, och jag somnade ganska tidigt eftersom jag var liiiite trött. så dom andra såg 2,5 mer filmer än jag . jag är rätt bra (A)

blir 16.50 bussen till stan i afton. och chill kväll som satan =D TAGGAR


krusbär är gott =)

och förövrigt kan jag tillägga att viktor är bäst, ibland !
nöjd? ;)

Kommentarer

Postat av: viktor

Publicerad 2009-08-15 13:15:29

tack jag är nöjd ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela