ipe

black and white

Publicerad 2009-08-19 16:27:47 i Allmännt



jag är ledsen för dålig uppdatering
men har inte haft så mkt att skriva om. inte haft några roliga bilder att publicera
men nu ska det bli ändring på det

imorgon börjar iaf skolan, känns väl inte alltför kul. det känns förjävligt om jag ska vara ärlig. jag ve inte hur jag ska klara av att kliva upp på morgnarna. och imorgon är en speciellt jobbig dag eftersom vi ska ha skolfotografering. WTF PÅ FÖRSTA SKOLDAGEN?

kan även berätta att idag är det den 19 augusti, dvs min födelsedag.
jag gillar typ andras födelsedagar mer än min. det är bara jobbigt att man måset vara glad, förväntansfull och dessutom bestämma massa oviktoga saker. sen känner man sig tvungen att göra dagen till speciell, fast man egentligen inte har någon ork. näe födelsedagar är överskattade

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela